АДАПТАЦІЯ 5-Х КЛАСІВ
Психолого-педагогічна характеристика
5 класу
Характеристика
для 5 класу майже нічим не відрізняється від характеристики яка складається для
1,2,3,6,7,8 класів. Крім деяких нюансів на які бажано звернути увагу для
написання, а саме:
- Зазначається характеристика тих
дітей котрі, навчалися в більш дорогих закладах наприклад за
кордоном, хто часто хворіє на певні хвороби, відвідуваність дітей у школі,
відповідно якщо дана дитина суттєво не відвідує навчальний заклад.
- Виникнення суттєвих конфліктів
між дітьми внаслідок якого чинника фактору і наслідки вирішення їх. Також
відзначається яка дитина схильна до певних предметів і що кому вдається
ліпше.
- За яких факторів діти не можуть
відвідувати школу ( вказується причина).
- Вирішення всіх суттєвих питань
і спорів між дітьми.
- Також інші суттєві проблеми
котрі виникли у школі і вплинули на навчальний процес і ставлення дітей.
- Характеристика про здоров’я
учнів, вказується значні хвороби дітей.
- Вказується всі вирішення
проблем дітей і наслідки.
Приклад написання психолого-педагогічної
характеристики
В 5
«...» класі навчається __ учня: __ хлопчиків і __ дівчаток. Вік 10-12 років: У колективі ___
хлопців, _____дівчат,___ з багатодітних сімей, __ - з неповних сімей, __ - знаходиться під
опікою , навчаються на інклюзивному, домашньому навчанні , і т. д..
Приклад
У класі висока успішність з усіх предметів. На уроках учні уважні, сумлінно ставляться до виконання домашніх завдань. Вчаться на високому рівні __ осіб, достатньому рівні__ осіб , середньому рівні __ осіб , низькому рівні __ осіб. Таким чином, якість знань по класу склало - ___%.
Результати щорічного медичного обстеження свідчать про те, що здоров'я дітей перебуває в межах допустимих норм: основну групу здоров'я мають ___% , підготовчу __% .
У
колективі є лідери - це ...., ...., .... . Вони самостійні, активні, здатні
повести за собою клас. Крім цього є група учнів, які володіють
організаторськими здібностями (...., ...., ..., ...).Мають здібності до навчальних предметів(предмет- П,Іучня).
Всі діти займаються в установах додаткової освіти, як спортивного, так і естетичного напрямку. (Зайнятість-список)
Учні
проявляють активність і творчість у проведенні класних і шкільних заходів.
Ініціативність, активність, живий оклик на нові справи, творчі починання - ось
основні риси класного колективу.
У дітей щеплено дбайливе ставлення до праці. Вони розуміють цінність праці,
сумлінно ставляться до самообслуговування, ощадливі в цілості підручників і
шкільних меблів, виявляють величезний інтерес до суспільних справ.
Властивості колективу:
Напрямок
активності
Клас
активний, сповнений творчої енергії. У своїх справах ставлять перед
собою суспільно корисні цілі, позитивні духовні запити. Їх об'єднує загальна
мета діяльності, а не просто подібні цілі кожного учня окремо. Прагнуть постійно спілкуватися і співпрацювати один з одним. Їх відрізняють
стійкі інтереси.
Організованість
У
колективі справедливо ставляться до всіх однокласникам, прагнуть підтримати
слабких (..., ..., ...) в загальній діяльності; розумно, доброзичливо
вирішуються питання взаємодопомоги. Важкі умови, ситуація небезпеки,
несподівані сильні впливи ще більш згуртовують клас. Клас доброзичливо,
співчутливо ставиться до нових членів колективу (...), намагається допомогти
освоїтися і «прижитися», влитися в своє середовище.
Клас має хороших, здібних
організаторів (..., ..., ..., ...), які є його авторитетними і повноважними
представниками.
Інтелектуальна
комунікативність
Більшість дітей класу прислухаються до думки своїх товаришів і приходять до одностайної
судження, легко знаходять спільну мову, взаєморозуміння при вирішенні групових
завдань. Критичні зауваження з боку членів класу приймаються доброзичливо і
сприяють створенню єдиного групової думки.
Психологічний
клімат
У
класі переважає мажорний, добрий загальний тон, доброзичливість у взаєминах.
Успіхи чи невдачі товаришів викликають переживання, щира участь інших членів
класу, тут мають місце схвалення, підтримка, а докори і критика робляться з
доброзичливих позицій. Подобається бувати разом, їм хочеться частіше
перебувати в класі, брати участь у спільній діяльності.
Комментариев нет:
Отправить комментарий